Alaa, i got your back ;) ,

Idag tog jag bort ca 20 personer/”vänner” på fb och jag VET att jag inte kommer märka va de sen heller.
Rensade mest bland de som jag en gång i tiden kallade vänner IRL för jag kände bara att jag ville bli av med dålig och negativ energi som jag kände uppstod när de fanns där bara. Men pallade inte gå igenom typ 550 vänner för noga, sorterar väl ännu mer någon annan dag igen. Men de var ju en början, eller?

Usch fyfan, vilken jävla fittdag jag haft idag. Brukar kunna isolera mig från otrevliga kunder i vanligt fall men inte idag. De tog så jävla mycket energi idag bara.
Jobbigt när folk är otrevliga utan anledning, utan att jag ens hunnit säga någonting och även om jag är trevlig… Idag är jag fan stolt att jag inte fick flipp men mot dagens slut så höll jag på och flippa när en kund ger mig jordens utskällning för att HON tyckte si och så när jag VET att jag hade rätt.  

Är tråkigt för vissa kunder är roliga men när man har en sådan da är de svårt att hålla skenet uppe.
När jag kom hem var jag totalt SOPP slut! La mig i soffan och typ kände att kroppen var död och knoppen ska vi inte ens tala om…


Nu ska jag fan tröst äta med lite glass.. imorgon är jag LEDIG och de blir att,
- Hälsa på min gamla skola/ Oscars jobb
- Kaffe på stan
- Sen Stockholm
- Sen blir de en öl


GOD NATT!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0