dunk, dunk, dunk,

Kan inte sova, är brutalt trött men KAN INTE SOVa. Va är de med mig, blir galen. 
Inte bara de att jag inte kan somna utan även att jag sover så illa när jag väl somnat. Jag drömmer mardrömamr, vaknar upp med ett ryck, vaknar helt kallsvettig, vaknar utan andledning, somnar aldrig djupt ligger och halv sover i timmar. 
Måste ju vara någonting min kropp reagerar på. Någonting....
Alla fall!!

Min onsdag och torsdag har varit götta.
Matilda kom hit i onsdag och om man bort ser från cat fighten som utbröt så var kvällen, hilarious. 
Cat fighten var också faktist ganska hilarious så de förstörde inget. Men bitch, skyll dig själv! 
Fick även reda på some facts. Intressant och bara bulshit alltihopp. 


Torsdagen tar vi en annan gång! Puss! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

ey fishpussy skyll dig själv du

2011-10-12 @ 14:09:45
Postat av: Rebecca

Den där psykade pygmén får ju fan skylla sig själv. I didn't do anything and you didn't. But she did.

2011-10-13 @ 01:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0