ett krig mot framtiden,

Börjar med Torsdag, 

För de känns nästan som om min helg började då. Käkade middag på grappa och efter de vart de en underbar utgång på Brasses. Viserligen slutade den i kaos och att jag fick vandra hem själ lite lagom på lyset. 

Haha gick på 70-vägen hem, musiken på för fult, vinglade runt mitt på vägen och sjöng, hög, för mig själv ela vägen hem. 





Frdag, 

Fredagen var chill, myste sönder med mina älskade KBK brudar. 
Taco fredag är de vad vi snackar om. Men de är inte alltid de lättaste de heller. Att få alla att sammamsas om vad som ska köpas och hur mycket kan blir ett riktigt slagfält i affären. Efter mycket snack och liten erkstad och ett mindre boll spel i butiken så vart de hem till Rebzz för att tilllaga skiten.
Men jag och Rebz satte de andra tjejerna i arbete så klippte jag henne. De vart en OTROLIGT trevlig middag, med MYCKEt skratt, skrattade så jag grät!!!

Bilder från lördagen kommer upp sen :) 

Puss mina änglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0