jag kan gråta, jag kan gråta var som men jag jag glömmer aldrig vad du gjort,

Jag är fan seriös en fara för mig själv den "perioden" i månaden. 
Och inte lär jag mig heller tills de är dags igen nästa månad. Jag blir nästan självmordsbenägen de dagarna före "den veckan". 
Den här gången var ju en av de värre på länge. Sjuka tankar! HAHA!

I efterhand så sitetr jag bara och garvar åt de men när jag är mitt i allt så är de fan inte kul! Nu sitter jag och tänker fan va dum jag är... HAHA!!






Vilken dag! Vilken dag!!!

Imorse kom Rebecca hem till mig och väckte mig. Vi käkade frukost tillsammans, snackade skit, tog en prommenad i höst vädret. 

Kom hem, Rebecca satt i min säng, jag höll på och städade lite, damsög, torka speglar och fönster, tvätta kläder, hängde kläder, vek kläder. Vi han ändå med en riktigt spa eftermiddag, med ansiks- och hår behehandlingar. Och sen en klassisk Disney film. MYS!!
Riktig mys dag!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0