Mobilbloggar

Sitter på jobbet just nu, inte så mycket att göra. I vanliga fall brukar jag tycka att de är tråkigt men nu tycker jag att de är ganska skönt ändå, är lite halv sjuk. Huvudet pulserar och i halsen känns de som om någon drar en taggtråd upp och ner.

Men men de är ju bara 4,5 timma kvar nu.

Jag blir alltid så ynklig när jag är minsta lilla sjuk, tycker synd om mig själv, gnäller lite extra högt och pressar gärna ut en tår.
Men nu... jag kan inte. Hela mun familj och halva släkten har vart sjuka i omgångar, förutom jag och har gjort ganska mycket väsen om de också.
Så kan ju inte komma nu och säga att jag känner mig hängig och sjuk.

Men om jag väl blir så hängig att jag måste bli så ynklig har jag ingen som tar hand om mig. Min käka
Mor och min kära för åker iväg på semester nu. Så jag blir själv.
En anledning till att ha Karl, han kan tycka synd om mig, ta hand om mig och bara ha de mys. Hehe!

Men å andra sidan, GirlPower!



Igår fick Matilda sin present också, kan ni gissa vad de är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0