Mobilbloggar

Tung start på veckan.

Missade bussen imorse. Bad då mamma köra mig, men när vi ska starta upp bilen... då startar den inte.
En mindre panikatack startade och de var bara att ringa far min. Men pappa brukar sällan kunna köra mig mitt på dagen.
Men i morse hade jag tur ( för en gångs skull ). Hetts cykla till hans jobb. Vilket resulterade i helt slut och svettig ( hade dragit på mig dunjackan).
Vart lite sen till jobbet tyvärr.
Nu är jag allafall på plats och tiden verkligen snliglar sig fram! Men slutar skapligt, 19,00.
Ikväll blir de lugnt, ska bara pyssla lite hemma, kanske blir en kvälls kaffe i odlaren med odlarens skönaste typer.

Helgen var bra, ska berätta och lägga ut bilder sen. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0