Mobilbloggar

Just nu sitter jag på bussen på G till jobbet. Känns konstigt att åka buss, de var länge sen jag gjorde de (sist missa jag den när jag tänkte ta den). Känns lite som den gamla skoltiden.

Igår tog jag ut mitt löshår! Känns otroligt konstigt att va utan de nu. Jag hade ju ändå de i i ca 6 månader. Men de var oförskämt skönt att kunna kamma igenom håret ordentligt. Så efter jag plockade ut dem gjorde jag inpackning och fixa och dona med de. Så jävla skönt.



Gårdagen förövrigt var otroligt lugn. Kom hem laga spagetti och köttfärssås, kollade på filmen Amanda knox ( vilket jag har en del åsikter att berätta sen om). Rebecca svängde förbi, vi åkte en sväng med bilen och snackade skit. Otroligt mysigt.

Nu väntar en lång dag på jobbet. 20,15
Hoppas ni får en bra dag. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0