only one, only you, but nothing we,

Good morning lovers!?






Är ledig idag men de innebär inte att jag inte har någonting att göra. Har en jävla massa att göra. Annars när jag jobbar hinner jag aödrig med mina äreenden som kräver att stan har öppet. Antingen börjar jag förtidigt eller slutar för sent. Men sak samma då får man ta tag i saken idag istället. Ska fixa Something Special till Someone special, ska blir super kul att äntligen få de fixat så jag äntligen kan bli klar.

Hur brukar ni spendera er lediga dagar?


Mina blir väldigt uppradade med saker jag inte hinner göra när jag jobbar. Men 50% av alla gångerna gör jag inte de som ska göras och jag får de väldigt stressigt sen. Jag väljer då istället att tillbringa tid med mig själv. Mysa i sängern, dricka och äta gott, kolla tv, gå i pyamas för länge, träna osv. 
men aödrig de äreenden som skuller gjorts. Men man måste få ha sådana dagar med. MEN inte idag idag ska de fixas!








image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0