the littel black box,

Inatt hade jag min älskade Rebecca sovandes här. Kan säga att de var mys på hög nivå. Alltid mysigt att vakna tillsammans med någon. Dock sov vi lite väl länge kanske. 
Men men man måste ju få gö de någon gång.... När vi vaknade käkade vi frukost tillsammsn och läste i tidningen om de förorenade vattnet. Känns lite obehagligt.. 

Jag är ju en sådan som alltid har ett vattenglas brevid mig och drick otroligt mycket vatten. Man vet ju inte heller hur seriös man ska ta de... Är de sant att en person dött?? 
Ryktena tar ju fart och man börjar undra lite om vad som faktist är sant. 




Igår var oscar och Rebzz här under kvällen. Alla satt på sitt håll och höll på med de ena och de andra men de var ändå skapligt mys. Vi kollade Robinsson och på Herkules. En klassiker för mig och rebecca, Vi är typ uppvuxna med den filmen. När vi var yngre kollade vi på den som besatta. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0