there is something in your voice that makes my heart beat fast,

Haft taskigt intrenett . 

haft en helt underbar helg. Trodde dock att den skulle vara fram till idag men de vart jobb. 
men de har jag inget alls emot, skönt att jobba. 

penderade min helg i stockholm med Rebecca. Det var så otroligt skönt att komma bort igen. Nästa helg ser också ut att spenderas på bortaplan. LOVE IT! 

Ska lägga in bilder sen min mobil är jobbig och jag ska sova strax. 

Minns ni attt jag lovade er att tipsa om en film som var grym och med ett brutalt budskap.  

Her it is....


Den här borde ALLA se. Jag blev så tagen av den, kunde inte sluta tänka på den. Den fasnar verkligen i huvudet på en. REKOMENDERAR!!!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0