Två änglar, mina två änglar, vågar jag tänka så?

lördag, SHOPPING!
Simon kom och väckte mig, öppnade dörren och såg ut som ett brutalt LIK!

Jag avr super tagg


Tvingade simon till att prova en massa skit,


Köpte, en super col klänning, en jacka ( som jag inte vet om jags ka behålla än,) och ett par strumpor. Riktiga mys strupmpis.

Här är klänningen jag köpte. Tyckte den var lite häftig. Vet exakt när jags ka ha den här. 

Ber om ursäkt för mitt inte så fagra utseende men här är den, 


Matilda, min älskade matilda kom på kvällen ochde var bara att göra sig redo för att börja härja.

Ja men fan, kul hade vi. Vissa krigade längre än andra. Älskar bara att efter festa. De är ju så himmla underbart. Alla är på topp stämningen är go ( eller hur matilda?) Helt underbart!

Jobbigt nog blev jackorna kvar på Brasses men de får jag lösa i veckan. 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad menar du nu?.... Hahahhahhaa

2011-10-04 @ 19:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0