Ju närmare man kommer sanningen desto bättre inser man hur långt folk är beredda att gå för att dölja den,

Just nu!

Sitter i soffan med Oscar. Han sitter i ena hörnet och jag i andra. Han kollar på Tv och jag sitter vid dator.
Haft en jätte mysig hemma. Rebecca körde hem mig vid 18,30 och sen dess har jag inte rört mig från soffan. HELT underbart!

Denna helg SKA bli min första nytktra helg sen maj nu. Lovade mig en sådan helg för några helgen sen men det gick inte men denna har jag tammafan gett mig fan på.
Nä men jag har helt enkelt att jag behöver den.

Dags att ta fram höst aktiviteterna istället. Träning, myskvällar och jobb.
Förhoppningsvis resa också. Hihi!! Dags att börja bränna lite inför beatchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0