Har tråkigt... har ni? Så fall har ni nu nå å läsa,

SVARA ÄRLIGT

1. Var någonstans på kroppen har du mest muskler -

tungan, hahahahaha!


2. Du ger mycket komplimanger till andra -

Nej, nästan aldrig. borde göra de men jag har så svårt för de. Jag visar de mer. 


3. Är du nöjd med ditt förnamn -

Inte alltid.


4. Vad är det sämsta hos dig -
Jag ältar små saker tilsl det driver mig till vansinne, 
Jag är godtrogen, 


5. Vad är det bästa hos dig -

Jag bryr mig otroligt mycket om andra.



6. Har du bra självförtroende -

Ibland


7. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn -
olika från dag till dag, från humör till humör.




8. Du tycker om att vara med killar -

Alltid kul med killar, de tänker på ett annat sätt


9. Känner du dina grannar -

Nej inte alls.


10. Svär du ofta -

Ja, alldeles för ofta




11. Spelar du något instrument -

Nej inte längre, ångarar att jag sluta.


12. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i -
Många, men tyckte bäst om gymnastiken och orienteringen.


13. Kollar du dig ofta i speglar? -

Finns det en så kolla jag i den. 


HAR DU..
1. För många vänner -

nej, jag har " bara" dom bästa 


2. Förföljelsemani -
HAHA Aldrig



3. Någon sjukdom -

Nej, tack gud.


4. Färgat håret -

För många ggr


6. Gjort bort dig rejält -

JA fööör många gånger. De är som om jag skapades för att göra bort mig. 

ÄR DU..
1. Snäll -
Nej, skulle inte kalla mig snäll men inte elak.


2. Snygg -

Men dha!


3. Söt -
Som socker




4. Lång -
Nej, vill va längre :(


5. Kort -

nej medel?


6. Smart -

Smartare än vad du tror.


7. Klantig -

Är både klantig, vimsig och virrig. Senil som 20, går de?


8. Tjock -

Det skulle jag inte säga. 

BRUKAR DU..
1. Klä dig i svart -
J
a väldigt ofta


2. Hata folk -

Nej, inte hatar, för starkt ord. Finns only ONE


3. Lita på folk -

Nej, inte direkt.


4. Ljuga -

En vitlögn drar jag då och då


5. Vilja dö -

Nej jag är ju i mina bästa år

NÄR..
1. Åt du senast -

nyss, med Älsklingen.


2. När läste du en bok senast -

Började på en idag :o


3. Köpte du något senast -

Fredags... om man inte räknar mat...


4.
Svor du senast -
Nyss, hitta inte sätt nykel...



5. Sjöng du senast -

Sitter och sjunger nu...




image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0