David Lachapelle,

Jag tycker att David Lachapelle konst är på något vis så otroligt klockren. Ni kan ju inte säga annat än att man blir helt fast vid hans bilder..

david-la-chapelle-4
a david la chapelle 12 Edgy photographer David LaChapelle (20 photos)
david la chapelle 61 Edgy photographer David LaChapelle (20 photos)david la chapelle 19 Edgy photographer David LaChapelle (20 photos)david la chapelle 151 Edgy photographer David LaChapelle (20 photos)david la chapelle 14 Edgy photographer David LaChapelle (20 photos)
david la chapelle 13 Edgy photographer David LaChapelle (20 photos)


Vet att jag lagt ut vissa bilder förut med de fascinerar mig eller tilltalar mig på något vis. De är ju så jävla coola!
Håller ni inte med? 

Han har en aning av provocerande stil men samtidigt tycker jag att den är spännande, lockande och intressant. Varje detalj i varje bil inspirerar mig, allt är så sagolik med samtidigt får jag känsla av verklighet.
Jag tycker att hans bilder är totalt fängslande.
Har massa mer på datorn...
Han har fotat många kändisar, han är känd för sina fotografier inom mode och reklam och har regisserat musikvideor.

Gå in på hans hem sida HÄR

Vad tycker ni?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0