,

Matilda var här i måndags. Så jävla KUUUUUUUUL!! 

Jag, Matilda och Alaa härjade sönder hela dagen. Satt och gjorde ingenting, åt mat, fikade schoppade en massa. 
Jag som var hur övertrött som helst skrattade åt allt. I alla lägen. Hade typ ont i käkarna på kvällen sen. 

Dom här två dödar mig. Så jävla roliga! 





Köpte mig två nya par skor. Dock platta, ett par ballerina, svarta det BEHÖVDES och tro de eller ej ett par jogging skor. Men hade kollat på dom såååå länge så tyckte det var på tiden. 

Räknade ut att jag har köpt 8par skor på 12 dagar.... inte riktigt okej va? 
känner själv att jag kanske gått till lite överfrift med handlandet. Men tycker att de mesta jag köpt lätt vart värt de. Plus alla andra har åkt på semester och jag har vart hemma sååå... Okej bortförklaring?!



Men Matilda blir inte långvarig i Nyköping. Hon kommer hit på lördag!!! Längtar. 
Då blir de KBK med alla tjejerna för att fira Jennifer som fyller 20år! 
Så otroligt taggad! Kommer bli fucking awesome!! Om de blir som alla andra gånger, så komemr de spåra.  LÖV IT! 


Kommentarer
Postat av: Vem fan troruuuu din fucking utlennnning?!

KBK-TÅGET KOMMER ATT SPÅRA UR PÅ LÖRDAG!

2011-09-15 @ 18:03:05
Postat av: S00F

tagga, tagga, taggaaaa!! :D

2011-09-16 @ 06:18:44
URL: http://www.S00F.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0