Juli,

Tänkte att jag skulle uppdatere er om min sommar hur de vart, vad jag gjort med få ord och massa BILDER, börjar med maj. Inte för att maj är sommar men de är då de böjade för mig!



Min sommar 2011



Juli!

Herj, Största minnesluckan på hela sommaren,
Mat och vin med Rebs,
Tvingade Simon att bygga ihop alla möbler, Ikea kväll!
Åkte motorcykel första gången,
Stockholm,
Efter stockholm....?,
Kasstade kaffe på en grabb,
Bad,
De var då vinkvällarna började
Harry Potter <3
Efter Harry, herj ( bland den bästa onsdagen på sommaren)
Simon somnade på kaffekvällen,

Matilda var här,
walk of shame,

Grillkväll hos mig,
Rebecca blev gravid,

Dagen efter,
Krig med Hanna,

Två dagar i rad,

Grill på Åbryggan,
Mat och vin med Hannu och Rebecca,

En kvälls öl på åbryggan,


Oj vad mycket bilder de blev men kan lova er att de här är inte ens hälften av allt...

Imorgon kommer augusti, 18,00!


Kommentarer
Postat av: Else-Britt

"Rebecca blev gravid" - Hahahahahaha!



Vems båge föresten? :O

2011-09-07 @ 01:10:05
URL: http://sdbkbkhab.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0