Mobilbloggar

De på Willys brevid jobbet måste tycka att jag är lite konstig.

Varje dag kommer jag och köper mig två energidrycker, varannan dag köper jag två energidricka och ett packe riskakor och var tredje dag två energidricka, ett packe riskakor och ett paket cigg. Och varje gång jag handlar så pratar jag i telefon.

Men alla har väl sina sjuka rutiner och vanor. Viserligen brukar mina vanor, rutiner och prenciper vara ganska så konstiga. Jag har tex,
• i smörpaketet får de inte se inte se ut som ett slag fält, ( har haft ex antal lektioner med min far för att visahan hur man gör och står som en hök i nacken på han när de nalkas smörgås ).
• jag vill bara ha en ostskiva när jag har rostad macka och den måste vara tunn.
• Jag vill ha sugrör när jag dricker vatten på kvällarna hemma.
• Jag måste blåsa på ciggen innan jag tänder den.
• om jag sitter vid datorn och skriver. Måste jag skriva okeej, om jag istället bara skriver okej då är jag lite purken.

Ja, jag kan rabbla på en massa om mina banor, rutiner och principer. Tror att de som känner mig kan rabbla en jävla massa. Hörs sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0