Juni,

Tänkte att jag skulle uppdatere er om min sommar hur de vart, vad jag gjort med få ord och massa BILDER, börjar med maj. Inte för att maj är sommar men de är då de böjade för mig!


Min sommar 2011!



Juni!



Härjet började..
Var på Ikea med en "vän"
"krogfestivalen" hette den så?
Bror slutade nian,
Studenten,
Simon visar att han kan göra... taco
Tatuerade mig,
Krigade till tidig morgon..
Oönskade räkningar,
Midsommar,
Dagen efter midsommar,
Började mitt nya jobb,
Båt tur till Västerås med Daniel,
Ikea


Imorgon Juli, 18,00.. Hihi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga in en bild på taueringen? Man blir ju nyfiken! :)

2011-09-05 @ 18:26:50
Postat av: Anonym

Jag känner inte dig över huvud taget och vet inte alls vem du är, men tycker ändå att din blogg är mysig att läsa av någon anledning! Men i och med att jag inte känner dig blir man ju lite nyfiken! Tex, vad jobbar du med? Bor du ensam? Har du pojkvän eller träffar du någon o.s.v.Du kanske har skrivit om det där men har inte läst din blogg så länge.. Skulle va kul om du berätta lite! :)

2011-09-05 @ 23:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0