The Joke is on you guys,

Bara för att jag har världens bästa Simon, bra film smak och han kan faktist laga mat. Han är faktist rätt okeej... för att vara kille!


Han lagade denna mat till mig i söndags. Medans jag satt och kolla på. Men vaddå LYX? 
hihi

Inte nog med att den jäveln kan laga mat, han vart en ypperlig assistent när jag lekte dektektiv i lördags. 

Har inte berättat de här men har sagt de till de jag känner. 
Söp bort all min packning som jag hade haft med mig till Stockoholm på fredagen när vi kom hem. 
Så började baklänges och gick först till gammla Harrys och löpte amock i panik där inne efter min päse med saker. 
Men utan någon lycka.. 
Sen Håpes, frågade runt där men ingen viste, av slump var de sedan en som jobbade där på fredagen som kom och sa... : Jo, men Tom var här och hämtade den. 



Lyckan var stor! 



Så ringde och härjade efter Tom och till sist spårade vi väskan till Slottskolan typ. 



LYCKA!! Ren och skär lycka!

De gjorde vi bra tycker jag. Efter de åkte vi hem till mig, jag änvände mig av mina sista krafter och värmde mat. Sen total dog jag i soffan hemma. 



Nog om de. Va allafall med han i dag efter jag mötte upp mina KBK tejejer. Vi drack kaffe och satt och snackade. MYS! En lite promenad lyckades vi också trycka in där. 

Längtar till lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0