,

Min sommar 2011!
Jag vet att jag lovade en utvärdering på min sommar som jag haft i ord också. Men jag har flera gånger suttis och försökt skriva den men jag har svårt att sätta ord på den. 
De har hänt så otroligt mycket men samtidigt ingenting. 
Mycket av de som hänt är privat, sådant som jag ej vill diskutera. Men överlag har de bara hänt en massa bra så är troligt med sommaren ändå. 

Jag har lärt mig så otroligt mycket om mig själv, om de männsikor runt mig och fått mig en massa nya erfarenheter. 
Dock så har jag ju jobbat hela sommaren, utan semester och de har ju satt lite gränser. Men jag har ändå inte låtit jobbet hindra mig allt för mycket tycker jag. Rebecca och jag har härjat gasnka duktigt ändå. Hihi!

Har inte så mycket att tilllägga ändå, tycker att bilderna jag lagt ut får tala för sommaren. Den har vart bra, händelserik och de ända jag känner att jag saknat är en semester med de tar man igen i höst!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0