,

Ufft, vilken seg dag, gjorde hälften om inte mindre än de jag planerat. Plus sov typ hela dagen, skönt men tråkigt. 

Går dagen... uuu... 
Ja, de var länge sen jag var på såååå dåligt humör som igår. Spelade ingen roll vad folk sa gjorde eller vad jag tänkte på elelr gjorde mitt humör gick inte att rädda.
Var på PISS humlr verkligen. Ville typ döda någon kändes de som. 

Inte blev de bättre av att jag hade en riktig skit morgon. 
Skulle cykla till jobbet som vanligt. Bara att igår så var de fan motvind från jag kom ut från uppfarten till tomten. Och de varade de 2milen jag har till jobbet. När jag kom fram pulserade ådern i pannan, huvudvärken var ett faktum, helt slut i kropp och knopp och inte hjälpte de med att jag kanske hade sovit 2-3 timmar. 

Även om de var en lugn dag på jobbet så kändes den så lång. Men fick sluta lite tidigare vilket var GULD!

Mitt humör vart inte bättre förens sent på kvällen när jag kom till JOcke. Blev lte senare än väntat. 
När jag kom hem lagade jag mat, klippte far o bror och tog mig en powernap. 
Sen traskade jag ner, möte Östvik. Vart ju då tvungen att uppdatera han på senaste.. SEN.. vidare till Jocke. 

Men när man komemr till JOcke kan man inte sura. De har jag aldrig lyckats med. Speciellt inte om man inte setts på SJUKT länge.
Drack Kaffe, jag körde mitt de vanliga  " OMG vet du hur mycket jag har att berätta eller?!"

Jocke lyssnar och jag babblar. Sen när jag är klar håller han inte med mig för 5öre eller är på min sida för 5öre och detta leder ju självklar till en dispyt... 
Men aldrig hinner de bli riktiga sura miner innan vi börjar snacka om annat. 


Gick Till jocke, Titt va duktig jag är med Reflexer o mössa och allt 

Jocke hade skaffat sig en lite ögonsten som jag snabbt blev förälskad i

Nu ska jag hänga tvätten sen ska jag röra mig mot stan ha en topp kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0