,

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen, just me,



Vem fick du senaste sms av?
Mange
Vem tänker du på nu? ..
Vem pratade du senast i telefon med? Antonio
Vems hus var du senast i? Hus o hus...
Vem önskar du var med dig nu? ..
Vem är din favoritsläkting? Taskigt o säga att  man har en favorit ju,

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig
Var handlar du mest? Lite här och var
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Har ett linne på mig som mor min köpt åt mig
Var åkte du senast bil? När jag skulle hem idag


VAD

Vad åt du senast? Chipis 


Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Jag har inga byxor på mig.
Vad är den närmaste saken som är blå? Min handuk som ligger på stolen brevid,
Vad har du på fötterna? Ett par svarta strumpor,

Pearl strumpor, Svarta 1-pack


Vad är din favorit färg? Rosa, lätt. Men gillar de inte på kläder
Vilken film såg du senast? Minns inte vad den hette, inte jag som valde.
Vad hör du just nu? Min dator som surrar och väckarklockan ticka.

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Ja
Hånglat i skogen? Ja
Tyckt att din kusin är het? Haha! Alla mina kusiner är heta.. släkt med mig ju ;)

Sovit naken? Händer..
Kört över hastighetengränsen? Ja
Målat om ditt rum? Ja, massa ggr. Nu var de läne sen dock men älskar mina väggars färger


Dansat framför en spegel? Alltid älskar de.
Fått hicka? Fylle hicka is the shit!
Dumpat någon? Ja
Stulit pengar från en kompis? Nej,
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? Ja, nu är de dock väldrigt länge sen men.




Smugit ur ditt hus? Ja, när jag var yngre, flera ggr.


Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja…
Hånglat med en främling? Ja, haha!
Älskar eller saknar någon nu? Ja och ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0