Augusti,

Tänkte att jag skulle uppdatere er om min sommar hur de vart, vad jag gjort med få ord och massa BILDER, börjar med maj. Inte för att maj är sommar men de är då de böjade för mig!


Min sommar 2011


Augusti!
Den kvällen jag åt, pnkakor, pommes och en öl till de,

KBK-brudarna
krigade med Rebecca... igen,

Bak med Siomon,

Harry Potter för 3gången

krig,

Krig med Nancy,


Härj hos Kimi,

KBK-Brudar,


Mys med alex, först åbryggan, sen Royal, sen hem med bak och mys,



KBKonsdag,
åkte moped,

Var i Stockholm i några dagar,
Matilda var istan,


Frukost i Stockholm med Rebs,

KBK-Brudar,
Festade så skorna paja,

Vingåker,

Åbryggan med Tild,


Handlade med mor,


Royal med Tild,

Shoppade med Tild,

Sa hejdå till Tild,


Började jobba igen, så passade på att rensa bland sokrna. La sin sak
på rätt plats osv,



De var min sommar, Vet att de är massa bilder... Hoppas de var lite kul att se?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar ditt hår babe :)

2011-09-09 @ 12:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0