nu är de farligt,

De har vart en bra helg allafall, hänt mycket och omtumlande på många vis. 

Fredagen var chill, kom hem efter att ha vart iväg och klippt och färgat. Satt och pillade på datorn i några timmar, bla annat så höll jag på och designade min egna almanacka.


Inte klar men så här ser den ut just nu, vet inte om jag är nöjd eller så.. 
får se

När jag tröttnat på datorn så vart de skräckfilm, glass, pasta och serie för hela slanten. 
kom dock hem för sent för mitt egna bästa med tanke på att jags kulle jobba dagen efter. 2timmars sömn men de var de värt.


Lördagen skulle bli chill.. men face it..  never.
Var dock inte mitt fel, skyller allt på Rebecca och lägger allt ansvar på henne. Haha! Men härjade inte så mycket, tacka ner till efterfest och åkte hem efter krogen så var ändå ok tycker jag. Men eftersom jag inte fick mer än 2h sömn natten innan vart de ändå otroligt tugnt att gå upp dagen efter.

00







Men idag blev de söndags middag med Rebecca. Åh vad jag har saknat våra kvällar. Under sommaren käkade vi ute typ hela tiden. MINST 2 ggr i veckan och några glas vitt blev de ju men se hon flyttat har de vart dåligt med de. Så de var skönt att ta igen de lite. 
Så vi drog till med en 3 rätters middag. Maten var god men sällskapet bäst.



Synd bara att den här staden är såå död. Finns inget att göra på söndagar, finns ingenstans att gå. Allt var ju typ sägnt så vi hade inte så mycket mer väl än, Akropolis... suck! 
Men men maten var god och samtalet var bäst.
Oscar jojnade oss för efterrätten, trevligt trevligt. Sen gick jag och Örre hem tillsammans snackade bajs. 

Nu MÅSTEEEE jag sova natti.  Imorgon blire jobb, jobb, jobb, 10-20 Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0