NEXT,

Kvällen spenderades med brudsen.

Vart en fika på Taischas place, samtalsämnet där var maten som skall ätas på fredag, skrikande grisar och gigantiska ...... Och en massa mer. Riktigt kul!




Efter vi hade ätit, pratat och druckit vårat kaffe, så var Klockan den första att tacka och bocka efter de så rulle Jen. Så då var de bara jag och Rebzz kvar. 

Vi bestämde oss för att gå till Royal. Jag tog mig två öl för att lugna ner mina nerver typ. Träffade lite folk och satt och snackade. Diskuterade allt från himel till jord. Jätte mys. 
De var nästan som att vara tillbaka i sommras minus ute serveringarna.




MEN när vi står ute och röker så kommer de fram 40-50 +are och börjar snacka. INTE intreserade av att starta en konversation där... 
Rebecca avfärdar han men på ett trevligt sett. Men tydligen så kunde inte han ta att vi små flickor inte ville sitta och snacka med en sugerdady. Han tog tydligen välidgt illa vid sig. 
Så först säger han ingenting men när han är på G in då! Säger han " go and fuck U self" 

JÄVLA fegis som inte kan säga de förens han är typ inne. Och jag som var på ruttet humör tände till ganska skapligt så kanske var lika bra.. 
Men va fan tror han. 
1: Jag har ingen lust att slösa min tid som jag spenderar med Rebecca på en gubbe som är gammal nog att kunna vara min farsa.
2: Ta de som en man.
Men jag gormade lite om Han till Rebecca sen fortsatte vi vårat race. 
Satte oss och fortsatte vårat tjejsnack. 

Innan jag berättar de här så ska jag visa en bil om hur jag såg ut. 


Åkte till stan direkt efter jobbet. Så var ju långt ifrån fager. Åkte till jobebt utan att ens kolla mig i spegeln. 

Ser de här ut som någon som är ute på krogen för att träffa nytt folk?
Ser de här ut som någon som vill slå ihop sig med ett annat gäng och härja? 

NEJ!!

Vi ser hur de går nån jävla snubbe fram och tillbaka vid oss, fram och tillbaka ... 
efter många vändor kommer han fram och börjar snacka. Han frågar oss om kvällen och för att visa att vi inte vill prata eller umgås så kör vi med klassikern. 
- När vi är ute på tjejkväll. ( = inte intresserad) 

Han fortsätter prata och vi säger yttligare och betonar lite mer att De ska bara vara ci ikcäll för tjejkväll och tjejsnack. 
Men icke de häller, han frågar då istället om ahn får sätta sig, utan svar rör han sig mot bänken.. 
Vi säger nej yttligare en gång, de ska bara vara vi ikväll, de är tjejsnack bara. 

Men NEJ inte ens då går han. Han frågar Rebecca om vi vill komma och sätta oss med han och hans polare.. 
Rbecca nej, vi vill ha tjej snack. BARA hon och jag. 
Då vänder han sig om och tittar på mig som om jag ba skulle " JA! men ja, jag vill sätta mig med er" 
Hans tår bara och ler och kollar på mig och jag är gsanka stäld i de här läget över att han fortfarande ens är kvar. Så jag stirrar på han och sen på Rebecca och tillbaka på han och stammar fram " nej men vi vill sitta här.. själva "

Ta mig inte fel men man måste ju välja läge, brudar och inse när de är dags att gå Utan att de ska behöva bli pinsamt. 
Men ger ha credd för ballsen han hade som kom fram så. (:

Men efter två öl kändes livet lite bättre, och nu ligger jag hemma i sängen. Jobbar imorgon. Skulle vart ledig men icke. har MASSSOR att göra imorgon, håll tummarna att jag hinner med allt.
Haha, pratade med Johanna, Cladde, jen och bex i tellen samtidigt de var rena rama hönstugan i tellenfonen. Kackel, kackel. KUL KUL!

Nepp sova nu, Godnatt! PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0