plast för en,

Kan säga att min lediga dag inte vart en sådan väl spenderad dag.

Den ända nyttan jag fick gjord idag var att jag gav tillbaka en hel del sömn till mig själv. Jag har för de senaste 4 eller 5 nätterna kan jag inte fått mer än samanlagt 10timmars sömn. 

Jag sov fucking 13timmar inatt och då vaknade jag inte självmant utan blev väck av Rebecca när hon ringde. 
Efter jag vaknade gjorde jag iordning lite mat sen satt jag bara för mig själv hela dagen och slöade. Betalade en del räkningar och kollade på serie. 

Men lovat mig till brudarna, att ta en fika

Så det var bara att ta sig samman och palla sig ner till stan. Men de var kul. Jag vet att när jag är lite nere så är de sämsta jag kan göra att vara själv. Måste tvinga mig ut bland folk och härja lite. 
Och tacka mig själv för de, för jag skratta så jag grät. 
Jennifer visade mig en video från i Lördags eller Söndags morse. Från bilfärden till efter-efter festen när vi sitter i bilen och härjar! Hahah! SÅ jävla kul!
Smidde en massa onskefulla planer, skrattade åt allt från i lördags. Ser fram emot kommade tid faktist! Hihi!



Efter jag hade träffat mina brudar så åkte jag till Simon för lite kvälls chill! 
Vi åkte och handlade kräftor och bagetter. 
Bytte kläder hos Simon, till lite mer chill kläder. Passade på att handla morgon dagens lunch också, vad tycks?




Så JÄÄVLA GOTT! 
Skojar inte, jag lovar, älskar kräftor. Vi var dock för slöa för att köpa vanliga räkor så vi köpte färdig skalade kräftor. Men de var fan lika gott för de. 
Så vi satte oss i soffan och mölade sönder. Så kollade vi på en av de klockrenaste filmerna någonsin. Jag skrattade as mycket och jag brukar inte skratta åt filmer fast jag tycker de är roliga. 
Ni har säkert sett den för den är från 2008. Men ibland är jag lite efter.. Role models


Så jag hade ändå en gasnka bra dag måste jag säga. Nu ska jag sova, imorgon ska jag jobba 12-20,15. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0