I might not be perfect but it's so damn close,

Asså min lördag var fucking BÄST! 

Vi skullel ha spel kväll hos mig. Men en spel kväll blev till en av de galnaste och roligaste kvällarna någonsin. Men varför den var så rolig vet jag inte. 
Vi härjade sönder fram till 7-8 på morgonen!





Jennifer var lite desperat för att komma till stan men tack vare alkoholen
så kom hon inte så långt på egen hand, HAHA!
Galna ögon,
HAHA! Nybron!
HAHA!
Efterfesten,
Alla klarade sig inte till efter efterfesten, 


Har aldrig vart så här sliten någonsin i hela mitt liv dagen efter. 
Var brutalt att jobba. Men bara KRIGA!



A, jag hade the time of my life.. Nja nästan hade fruktansvärt kul. Var överallt och ingenstan! Kommer kunna leva på de här källen länge. 
Nu får de nog bli chill ett tag allafall tills KBK-Jennifer fyller. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0