,

Sa att ni skulle fråga lite frågor, her it is!


Kan du inte lägga in en bild på taueringen? Man blir ju nyfiken! :)

Svar: Har bara en bild på den och den är tagen precis efter jag gjort den men...



 

 

Jag känner inte dig över huvud taget och vet inte alls vem du är, men tycker ändå att din blogg är mysig att läsa av någon anledning! Men i och med att jag inte känner dig blir man ju lite nyfiken! Tex, vad jobbar du med? Bor du ensam? Har du pojkvän eller träffar du någon o.s.v.Du kanske har skrivit om det där men har inte läst din blogg så länge.. Skulle va kul om du berätta lite! :)


Svar: Tack! Tycker att de är jätte kul att fler än de som känner mig tycker de är ul att läsa. 

- Jag jobbar i Butik, Rusta, men är igentligen utbildad frisör. Men eftersom de inte finns så mycket jobb som de jobbar jag inte som frissa längre.
- Nej, bor hemma än. Men letar eget men inte i Eskilstuna. 

- Pojkvän, nej. Brukar inte eller jag tror aldrig jag har pratat om mitt kärleksliv i den här bloggen. Jag vill vara så öppen som möjlig men där har jag dragit min gräns utav många olika andledningar. Så om eller om inte jag träffar någon vill jag inte gå in på.

Fortsätt läs och om du vill veta mer eller vill att jag ska skriva om någonting speciellt. Lägg en komentar. 



"Rebecca blev gravid" - Hahahahahaha! 

Vems båge föresten? :O


Svar: Jennifer, hahaha!
Christian Luu ;) SÅ jävla kul att åka.



Lagt märke till att du gillar skor, tänkte om du kunde ta fram dina favoriter?
Vad spenderar du på skor i månaden ungefär?



Svar: Mina favoriter är helt klart min anya röda!!




Men annars så är de i mitten på denna bild. De är otroligt sköna. 
Hade ett par tidigare men gick sönder så jag köpte ett par nya likadana, haha!






Varför stavar du som en kratta?! haha


Svar:

Sagt de förut, men jag bryr mig inte om hur jag skriver. Jag bara klickar på tangenterna och så får de bli som de blir.

 

 

kan du visa en bild på dig utan smink?


Svar: Varning!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0