a blast from the past,

Nu är jag på jobbet. Natten var hemsk, drömde massa mardrömmar, a blast from the past ni vet. Det är andra gångar jag drömmer omd etta ( liknande ) Tror ni det kan ha någon betydelse eller är de jag som bara över tänker allt för ovanlighetens skull? 

Ibland tror jag verkligen att drömmar har en mening bakom sig och ibland tror jag bara att de är bull shit liksom. 
Det blev allfall inte många timmars sömn och jag vaknade på sämsta sidan någonsin, sämmre sida att vakna på får man leta efter. 

Är så jävla piss trött på min vardag. Borta 12 timmar om dagen, hemma sjukt sent varje dag och bort långt från stan. Mitt liv är en rutin just nu och jag behöver verkligen att de händer nå kul nu.... Usch vilken rolig tjej de här var då!

Vet att alla har sina ned gångar men när man själv är i en har man så svårt att acceptera den själv. Jag blir verkligen super depp, känner mig ensam och uttråkad no matter what liksom. Har ni nå tipis på botumedel? 


Bestämt mig för att tatuera mig också. Vet att jag sagt att de fick räcka när jag gjorde min i sommras men MÅSTE ha en vit tatuering. Dock är jag inte helt hundra på vad jag vill göra än, de måste vara betydelsefullt. De har alltid vart väldigt viktigt. Har en hel del ider. Har ju bar text in ristat i kroppen på mig nu, kanske skulle man hitta sig en fin och betydelsefull bild? Men nja... vet inte riktigt om det är " jag". 
Har massa förslag och ska väl gå och rådfråga tatueraren vad han tror. Svårt att se de framför sig i vit tatuering bara. Vad tycker ni? Vitt snyggt or not? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0