all kärlek, vart tar den vägen?!

Gjorde min på ett försök här om dagen att få ordning i garderoben men fasnade bland mina bäbisar.
Jag hittade ett par skor jag inte ens minns att jag höpt. De är helt oanvända och har helt losat minet till att jag köpt dem. De kändes nästan som att hitta ett par, gratis.
Vart allafall, glad som fan. Ska väl göra mig på ett nytt försök snart. De är bara de att jag vet ju hur mycket de krävs för att få ordning men jag vet hur LITE de verkligen behlvs för att de ska vara sabbat. 

MEnar lägger ner 1-2 timamr på att städa, hänga, para ihop alla skor och tvätta lite men att stöka till kräs de bara en mindre klädkris på 10 min och alt är förstört... Är inte de bra typiskt?!
Men de måste ju bli ordning någon gång. Igår öste jag iallafall ut att från rummet och soterade bland papper... de är en början. Men de är den där förbannade tvätten som dödar mig. Funderar stakt på att hitta någon skolflicka som har lite fritid över och behöver fick pengar som kan tvätta åt mig. HAHAHAAHHA!

Ja jag vet hur de där lät, men jag HATAR verkligen att tvätta allt annat kan jag leva med men tvätten.. uuu. Men nu när mormortroserna kommer fram vet man att det är kris och de är bara att börja....
Men kul inlägg?, vad är de med mig de är väder och de är tvätt och städ som jag skriver om humm.,... insprationen är inte på topp här inte... 

Men ni ska få en rolig bild allafall...

Detta är jag när jag fyllde år... HAHAHAHAHHA!!

Tyckte den va skit rolig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0