,

Det är ju nästan jobbigt att vara ledig man vet ju inte vad som ska underhålla en om dagarna. Man är ju van vid att ha en massa att göra, en massa måsten att göra. Helt plötsligt har man inga måsten utan långa dagar med fridtid.

Och ändå lyckas jag inte uppdatera bättre här än annars. Haha!! De är ju ganska fail.
Men har inget intresant att skriva plus har knappt vart hemma de senaste dagarna. Och där med inte min dator där med inga nya bilder...

Jag slänger nog upp dem ikväll.


Igår gick jag förbi stan lagom för krogen att dra igång, tolv tiden och i de läget var jag super glad att jag inte festade. Fattar inte vad de är med mig, jag har alltid vart party pinglan nummer ett men nu?
Nej, de var en del som gick söndeer  för snart fyra månader sen, tappade all lust till fest. Sen dess har jag vaart karatafull 2-3 gånger kanske, men jag har ju inte inte festat, jag har ju chillar någon dag med ut och röjt har ju bara hänt 2-3 gånger.
men igår när jag kände fylle hettsen, fylle stressen var jag glad att jag inte var en av dem och jag kommer istället minnas min kväll och ha de bra ändå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0