,

Piss dag, försov mig lite imorse så de va stress mother fuck imorse. De är bara ett stress moment att evta att man ska med tåget. 
Missar jag de blir jag 1,5 timma sen till jobbet liksom. De är inte som förut när man jobbade hemma. Missa man bussen cyklade man, og nästa buss, fick skjuts eller liknande. Du blev inte så sen men nu.... 
De är jobbigt, jag är alltid "orolig" att jag ska missa tåget. Det gör att man blir stressad, man sover dåligt. Jag är helt enkelt inte byggd för att pendla... Men de ska ju bli ändring på de så de är ju bara tillfälligt. 


OMG!!!! 

Äntligen, igår började jag och oscar ÄNTLIGEN kolla på Spartacus Vengeance. Så jag har längtat och ÄNTLIGEN. KOllade 2 hela avsnitt. Gillar inte utbyta skådespelare i varken filmer eller serier men man kommer väl in i det. Det är ju allafall inte så att de är någon borskämd skådis som inte fått den lön eller loag den ville. De är ju en tragisk död som gör att de blev så här så man har väl ingen rätt att gnälla heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0