,

Ledig gasnka mycket i veckan. Gillar inte attt vara ledig i veckorna det brukar vara ganska segt eftersom de oftast är ingen annan som 'är det men denna vecka ska det blil skönt.
Måndagen är bokad med en Filippa och Nancy dag, det skall klippas, fikas, snackas och ha kvalitetstid.
Tisdag är de fullsmockat med Sofia event. Lite hyss ska vi nog kunna hitta på. Sen är de onsdag kva och sen jobbas det igen. Så denna vecka ska det bli skönt att vara ledig.

Har börjat planera våren och sommaren nu och de känns som om denna sommar kan bli grym. För de första kan de defenetivt inte bli sämmre än förra. För de andra så har de jobbiga i år redan vart.
Den här sommaren har jag bestämt mig för att ta vara på all tid och bara njuta av att vara i liv och ha bra männsikor och familj kring mig.
Tänker njuta av all tid och jag har bestämt mig för att inte ligga och häckla hemma. Oavsett hur vädret blir ska man vä komma på saker att göra.
När jag tänker tillbaka till förra gjorde jag inte så mycket, jag jobbade mest.


Topp 3 av förra sommarens händelser:

1: Harry Potters sista film tillsammans med syster.
    Absolut en av de absolut bästa kvällarna. Vi käkade mat först tillsammans sen bo, sen en fit utgång som var otroligt bra.

2: Trotts att studenten slutade på sjukan och att jag blir offcielt singel så var de ändå en grym dag.
     Jag hade sinnes sjukt kul fram tills de. Vi satte oss i solstolar på rondellen på stan  bikini och våra gammal student mössor med en platta öl. Visst slutade de  i ett mindre mörken av fylla men det var förbannat jävla roligt.

3: Sen är det nog en helg när Matilda var här vi spårade ur totalt.
    Vi hade festat fredag, lördag och söndagen bli inte sämmre den heller. Vi hann med shopping och klippning, glass och fika också, grillkväll och en massa fest.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0