,,

Igår hade jag onte one piece kväll. Verkligen super mysigt. KÄkade lite, kollade film, tog några öl och hade de görtt.


Annars var går dagen inge vidare mitt humör var på botten men idag.. O ojjo Idag har de vart bra, hunnit med en massa. Känns riktigt bra måste jag säga. Förövrigt så har jag bar träffat goa människor. 

Var en snabbis på stan och strosa lite. Kom på att jag inte shoppat på as länge. Abstinensen är grymt påtagligt, vet verkligen att jag måste köpa någonting snart. Hittade bla denna som jag total förälskade mig i!!!!!
Suddigt bild I know
Den skall inhandlas så fort jag får lön. MItt as brukar inte bli snyggt i mycket med denna. ojojoj,

imorgon blire jobb igen...





Kommentarer
Postat av: Maja

Fin one piece haha.

2012-04-27 @ 15:44:16
URL: http://www.sparkdrakt.se/barn/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0