,

Mega sämsta humöret nu. 

Satte mig på tåget nyss, inte nog med att de är skit väder som jag traskat i ( med alldeles för lite kläder ) så blev jag snuvad min plats på tåget... 

Som vanligt krigar jag in för att få en bra plats. Sätter mig ner.. Då kommer det en gubbe så jag är en god med människa och flyttar in. 

2-3 min senare kommer en kille och 
- Har du bokat den där platsen?

Jag - Du jag tror inte de är plats bokning på det här tåget...

- Jo! jag har bokat den..
** uppvisar biljett
Gubben jag flyttade in för börjar garva.. 

Jag trodde jag skulle döda han! 

Fyfan va förbannad jag blir!!
Så nu får jag sitta i den här äckliga jävla fitt koridoren, närmare 4000 tusen ska man betala i månaden och då är man varken garanterad ett tåg i tid eller överhuvetaget utan man är inte garanterad en sittplats heller... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0