,

<p><span style=
I år ska jag spela lite mer golf, ska försöka hinna me lite rundor. Viserligen så säger jag så varje år men iår SKA jag göra det. Det är ju kul när man väl kommer ut. Hehe! Ska tvinga med någon av mina tjejer så blir de nog lite roligare. 
När jag spelade när jagv ar yngre var det fan as kul, det var jag och min granne som spelade. Vi hade as kul på banan, speciellt om de gick dåligt för den andre. HAHA!
De året jag dammade av klubborna var den sommaren jag bröt nacken och då gick det inte att spela, året efter började jag lite lätt där på våren men sen gick jag in i en mindre deprition och festade istället för gjorde annat.
Men i år ska det bli andra bullar, tumman skall ut ur arslet och jag ut på banan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0