gör om, gör rätt

Visste ni att jag var största tönten när jag var liten?!

Jo, jag lovar, fyfan, jag vart ju inte cool förens i typ 7:an.
Sen blev de lite lite lite bättre, 14:is
Men man blev ju som man umgicks, ;)
Inget annat än de underbaraste tiderna. 

Så jävla oförstörd, oerfaran och allt de där man absolut inte än nu. Man hade inte lärt sig än hur livet är grymt, hur vänner kommer går och de där med hjärtekross existerade inte. 
Allt var bara en lek man tog absolut ingenting seriöst. Inget var farligt, jag var ju kung över världen, odödlig liksom.  Största problemet var alkohol, hur man skulle fixa och om man fick gå ut och hur länge.
När jag kollar bilderna på mig själv undrar jag om de verkligen är jag, inte bara på de settet jag såg ut då utan också på hur jag avr som person och hur jag tänkte, värderade och prioterade. De är merkligt hur mycket man kan förändras på bara några år medans andra är exakt the same...
Jag skulle kunna göra allt och ingenting för att vara tillbaka. Göra om göra rätt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0