GRATTIS till världens bästaste Alaa som kirra körkortet idag, jag är otroligt stolt över dig!! ,

Städat och tvättat idag, ruggigt skönt!
Har fått undan hälften av all tvätt vilket behövdes, de var lite kris ett tag där men nu börjar de ordna upp sig igen. 
Har även damsugit och fixat med disken, kollat och mailat på 4 lgh. HURTIGT FILIPPA!! Jo, tack jag vet ..
De är låååångt ifrån färdigt men är en bra bit på väg och de firrar jag i helgen! 

Har verkligen behövt den här dagen för mig själv att fixa och dona, Oscar kom en snabbis kolla på när jag damsög annars har det var lugna fizken, hann med en promenad också.. Den ni!

Nu skall jag fixa mig, sen ikväll är det pannkakor och öl som gäller. Påsk helgen blir nog för övrigt väldigt lugn för min del. Har absolut inga planer på att spåra eller liknande. Men man ska aldrig säga aldrig.
Ber om ursäkt i förväg,
Vad är livet om man inte bjuder på sig själv? 
Välkommen till verkligheten, osminkad, mina bästa dans steg och med en vacker stämma
Lev med det...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice Booty :P

2012-04-06 @ 09:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0