Mitt hjärta känns tomt av saknaden av att sakna dig,

Titta denna bild. Kan inte fatta att mitt rum har vart målat i nallröda färger och bilder och kort exakt överallt. Jag hade så sjukt mycket saker över hela rummet. Nu, nu har jag ... en säng, nattusbort och en bänk thats it. Sjukt hur man kan ändras från amssivt med saker bilder till nollställning typ.


För övrigt har min påsk helg vart mycket lugn och de är exakt vad jag behövt. Hfat så mycket stress inom mig innan att jag behövde ta det chill,
Jag har haft pankkakskväll, träffat jockes ny burd, middag med tjejerna, slagstaglass, tunis och en massa film. Önska dock att jag avnjutit vädret mer än jag gjort men men man kan ju inte få allt här i livet imorgon ska jag ta tag i det jag borde gjort och träffa lite folk inna minvecka tar fart igen, dock ser det ut att bli ledig tisdag med. SKÖNT!!
The bitch is back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0