Söker en rumskompis till Stockholm!! ,

Söker en rumskompis till Stockholm, är du eller känner du någon som är intresserad hör av dig till mig.
Söker en med fast jobb, öppen och trevlig. Social eller inte spelar ingen roll. Kort- eller långsiktigt diskuteras.
Jag är anpassningsbar och klarar av de flesta typer av människor.
Ni kan maila mig här på FB eller på [email protected]
(seriösa svar tackDe är  )
De är väl inte den ultimata sidan att söka rummis men jag söker vart som sökas kan, kanske hittar jag en fin prick.



Söker en rumskompis till Stockholm, är du eller känner du någon som är intresserad hör av dig till mig.
Söker en med fast jobb, öppen och trevlig. Social eller inte spelar ingen roll. Kort- eller långsiktigt diskuteras.
Jag är anpassningsbar och klarar av de flesta typer av människor.

Ni kan maila mig på FB, Filippa Ebba Westerberg eller på [email protected]

(seriösa svar tack )

Vill ni veta mer om mig som person och mer om lgh så skicka över ett mail. Hällre fråga än undra. Svarar på alla!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0