some one,

Jag kommer aldrig dra till Le grand igen. eller ja man ska väl aldrig säga aldrig men ändå..

De var så jävla sopp sämst igår. Medelåldern var typ 19 och ända anledningen att den drogs upp till 19 var för några 40 taggare som satt i ett hörn. Och kanske några 25 plusare som var ute och raggade på barn.
Inte ens några öl kunde " rädda" situationen. Nej tack inte igen. Det var bara så sjukans dåligt. Jag gick hem tidigare och kände mig nöjd med det...

men förövrigt avr gårdags kvällen bra, vi käkade mat för att fira Alaas körkort och det var super mysigt. Vi hade det verkligen as mysigt det var sjukt kul att bara sitta och snacka skit och ha de gött. God mat och trevligt sällskap måste ju vara det bästa kombon.

Nu skall det fíxas lite sen mot slagsta för att kolla om det är öppet för en härlig vår glass, sjukt att igår snöade det och idag är det strålande sol som om det aldrig vart någonting annat... Vädret är ju bra konstigt.
Typist mig och börja snacka väder mitt i allt. Haha! Bra fanrasi Filippa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0