Spartacus säsong 5,

Har just sett spartacus säsong 3 avsnitt 5. De är nog de grymmaste  och sexigaste jag sett!!! 

Jag var i full extas efteråt. Den serien är nog de grymmaste jag sett. Killarna som är med i den serien dödar mig. Sjukt snygga, sjuka kroppar och när de talar.... mmmm
Hela serien är så sjukans klockren.

Jag och min älskade orcar följer serien tillsammans, super mysigt. Vi brukar jojna upp någon eller några dagar i veckan och se ett eller två avsnitt. Men detta är de BÄSTA av dem alla. Jag dog genom hela. Det var galet spännande och man (jag) kunde inte låta bli att dra till med OMG. Dock vart de inte så popis av Oscar då han tyckte att de var att förstöra stämmningen....
Jag dödligt rekomenderar den här serien till både tjejer och killar. Är man känslig för blod bör man avstå..




Efter jobebt idag möte jag upp Nancy för att ta igen lite tid och snacka skit. Bara någon timme innan fick jag reda på att jag var ledig hela jävla helgen. När de lättade från mina läppar kunde våra över exalterade phyken inte låta bli att planera in en vild fredag! 
And so it begings! 

Nancy är en av de som jag känner som ger mig så galet possetiv energi och jag är alltid på topp humör efter jag träffat henne. Grymmare brud kan bli svår att hitta. Så imorgon, blir det chill. Tills kvällningen då... Sist jag gick ut med Nancy så skulle vi båda upp skaplig tid.
Nancy: Jag måste ta de lite chill ikväll ändå... ska upp och jobba imorgon.
.. och så tar hon upp den!
Kommer bli en härlig kombi vi två... Eskilstuna kommer bli osäkert. 



Jobbar dock lite hem ifrån, ta igen förlorad träning, en riktig spabehandling och bara njuta av ledig tid. Fuck detta kommer bli en grym helg! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0