tusan,

@ work


Kommentarer
Postat av: Anette

Heeeej Filippa!!

Hur mås det? Har du egen lägenhet i storstan? Är allt bra?

Har inte hunnit följa din blogg så jättemycket men jag ska väl försöka :)

Må så gott och ta hand om dig!

Kram kram

2012-04-13 @ 13:45:57
Postat av: Filippa

Hejsan, Kul att du kikar in här :D



Allt är topp topp med mig, mår som aldrig förr. Dock pendlar jag än och de tär ju på phyket en del, är hemmifrån 12h om dagen. Jag letar lgh än, men inte hittat den perfekta än. Vill ju bosätta mig här ordentligt så viktigt att jag trivs. Sen behöver de ligga centralt så jag ka ta mig ett 3:de jobb.



Hoppas du mår bra. :)



Kram!!

2012-04-13 @ 14:59:08
URL: http://frommyinside.blogg.se/
Postat av: Anette

Låter som om du har det gott! Ja, att hitta lägenhet i storstan är ju inte det lättaste men det löser sig nog för dig, det brukar det ju göra ;)



Jag mår superduper bra :)



Kram!

2012-04-16 @ 10:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0