,

Haft super mysig dag med Matilda både igår och idag. 

Igår fixade Matilda mitt hår är så fruktansvärt nöjd. EFter de hem till Tild och för ovanligehetens skull gjorde vi taco. ( De är de ända jag ätit när jag vart här. Varje gång taco, taco... suck såå påhittiga )  Sen piffa vi till oss sen var de två öl ute. 
Hem igen, kollade fill käkade lite chip. Super mysigt!! 

Idag vaknade vi skapligt, käkade frukost satt och snackade skit sen gick vi på en riktig lång prommenad och tog en kaffe på ett fik. Synd bara tt vädret inte var lika mys som våran dag! 

Processen:

Lets begin
innan,
Ursäkta mitt slitna trebarns mors utseende...
under tre timmars sittning behösv det proviant,
klart,
Sen blev de uttgång
.... eller ja utgång och utgång. Mer de vart ju bara två öl och lite skit snack. 

Nu ska vi chilla sista stunden. MIn buss hem går om nästan exakt en timma nu. 
HIHI
PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du blev gryymt sexig :D Cred till Matilda!

2012-04-02 @ 09:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0