,

Kanske är de folk som tycker det är fel att bilder osv publiceras, de har alltid vart diskutioner om dessa saker men i de här läget gör jag det inte! 

I allvarliga brott tycker jag absolut att det skall kunnas publiceras, mindre brott lite mer "ovesäntliga" kan man ha lite mer hänsyn till privat.

Jag känner NOLL, ZERO sympati för dessa, sadastiska mother fucking våltäksmän. Jag blir så grymt förbannad att jag inte ens finner ord. Jag blir frustrerad över att de förmodligen inte ångrar det, tycker förmodligen inte att de gjort fel eller känner någon sympati för kvinnan. Sättet de vådtog kvinnan på är motbjudande. Hur de betett sig efteråt är motbjudande. Klipp kuken!! Kan de inte hantera den skall de inte ha den... eller hur?!

Jag skakade av ilksa när jag läste första artikeln om de och ju mer detaljer som kom ut ju värre insåg man att de var. De var inte en "ren" vådtäkt, det var hån, förnedring, planerat, ingen kvinno respekt och de gjorde de till sin egna underhållning.
Fatta själva att undertimmtal inte ha kontroll över din kropp, vara ovetande om du kommer leva eller dö, att känna att döden är lättare och känslan av att de aldrig tar slut. Och sen när hon trodde de var över bytte de bara. ÄFYAN!! Jag har verkligen tagit åt mig av de här "fallet".
Jag finner inte ord, jag känenr så stort för kvinnan, jag skulle bara vilja krama om henne även om de inte skulle hjälpa ett skit så... 

Här har vi våldtäksmännen.
Jävla pack.


LÄNKAR:

KVINNA VÅLDTOGS I FLERA TIMMAR
ÅTTA ÅTALAS FÖR GRUPPVÅLDTÄKT
MISSTÄNKTA FÖR GRUPPVÅLDTÄKT INFÖR RÄTTA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0