det är chockande att man kan känna det,

Kolla lyxen!


Fick söndags maten lagad åt mig i söndags! Jag satt brevid och visade mitt moraliska stöd och provsamka de var mitt jobb. Hehe!!
Jag älskar fan fisk, de är så sjukt gott att laga till middag! Käkade fisk till middag igårkväll också. 


Idag blir det Stockholm blev att jobba iallafall idag men jag klagar inte, lite annat att göra än vanligt och jag trotts allt älskar Stockholm.  Men imorogn har jag en del att stå i i Eskilstuna, ska ränna runt på stan hela dagen eller ja halva allafall.
Igår när jag var ute på en prommenad så såg jag dessa...

Kände att jag kunde se ljuset på denna långa och mörka, kalla vinter.Äntligen. Men man ska väl inte kassta in handduken än... vintern kan ju slå tillbaka när som... men men aja..
Hoppas ni får en underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0