,

Det där med sugardaddys och sugarbabes har ju verkligen blivit den nya trenden. Det pratas om det och de är mer öppet och accepterat. 
Men jag satt och funderade på vad jag tycker personligen om det. Och jag är ganska kluven.

Men de är väl beroeende på, tycker att de är skapligt patetiskt när en kille som igentligen inte är en sugerdaddy lekar det, kan bara inte fixa sig sällskap på annat vis. Samt tycker jag de är patetiskt när en tjej leker sugarbabe när hon igentligen bara är en wannabe och inga egna pengar eller moral, känns mest som en blåst brud....  Men vad vet jag?
Men samtidigt så tycker jag inte att de är fel. 

Tror det är en otroligt svår fråga och det finns nog massa sett att se på det hela, och inget är nog rätt eller fel. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0