,

Tappar orden av hur mycket jag lider med den här unga tjejen.


Fyfan va jag blir lack. Man måste ju få välja själv vad, hur och när man vill leva sitt egna liv.
Hedersvål och mord gör mig grymt jävla förbannad. 
Hit kommer de för de flyr från förtyck våld och krig. Så kommer de hit och förtrycker sina EGNA. Jag fattar verkligen inte logiken i det hela och det är grymt jävla iriterande att de ofta upptäck för sent.
Lider så när de unga flickorna får sätta livet till för att de inte passar in i deras familjer, pga att de vill leva ett vanligt, normalt liv. De dör, misshandlas, våldtas, giftbort pga att familjet är så jävla trångsynta och hjärntvättade. 
Det är bara så jävla tragiskt att  de ska behöva dö i den unga åldern, innan de får chans att leva, resa, uppleva saker, ta hand om sig själva och bara leva helt enkelt. Jag blir galet ledsen när jag läste de här. 
Men de är ett problem i sverige som inte får tillräkligt med uppmärksamhet. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0