jag kan inte rå för att jag är som jag är,

Förlåt för dåligt bloggande jaft full rulle med både de ena och de andra. Men med både bra och andra bra saker. HAHA!!

Men nu ligger jag allafall ner bäddad här och degar i sängen. Är totalt sopp slut, helt tömd på energi, vet inte varför. 
Inatt sov jag JÄTTE skumt, vaknde flera gånger minst 5, så hann aldrig sova ordentligt.
Men inatt ska jag ge mig fan på att sova bra. Ska med 7tåget imorgon så de är gansa viktigt att sova bra nu. 
Har bäddat rent och är helt nyduschad, såååååå skönt!

Haft förövrigt en super dag, mötte Rebecca, hon satt och hettade mig sen fika med henne och Östvik på stan. Och sen blev de en super mysig eftermiddag med Sofia. 
Super kul att bara sitta och snacka med henne. Är så glad över att jag har tagit mig den tiden och lära känna den sidan va henne, så super go tjej.
just nu är jag sjukt irriterad, höll NYSS i min laddare till min mobb men NU är de totalt borta, emnar bara hur kan den bara försvinna, hur kan man tappa bort någonting på 10min liksom?! 
Fan va lacka jag blir...
Men imorgon blir de bättre uppdate, LOVAR, hihi!

Mjukisarna är på så ....nu skall de sova alla fall. Natt på er gullisar!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Detsamma finns ingen bättre att ventilera med =) <3

2012-04-04 @ 22:11:49
URL: http://www.S00F.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0