Vill fångas nu av din sköra röst som alltid sprack när du behövde tröst,

Satte mig på bussen fö  min sen typ och jag lovar de är fucking Mallorca här, inte nog med de så ligger solen på, på min sida. KOmmer smälta innan jag kommer hem... Sjukt irri. Men de ska bli skönt att komma hem. 

Trodde jag skulle vara ledig imorgon men så blev det inte... Blir en dagars vecka denna. Inte för att de är så jobbigt men har så fruktansvärt mycket hemma jag borde ta tag i hemma som hela tiden blir uppskutet pga att jag har så mcyket att göra. Alltid sen hem alltid tidigt där ifrån dagen efter.. man blir bara så jävulskt trött så man orkar inget när man kommer hem och gör man de vill man ju umgås med folk om man hinner och man själv och andra har ork. 

Men men cash is king och de går ruggigt bra nu kan jag lova. LOVE MY LIFE JUST NU. Känner en innre frid, allt rullar på bra nu. Vännings punkten är här, äntligen. 

( vill tacka Matilda igen för mitt hår SÅ SJUKANS NÖJD!! ) 

(gammal bild, gymnasiet )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0